Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce prodejny a opravny automobilů
Thomanková, Lucie ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce prodejny a opravny aut s přístavbou. Prodejna má půdorysný rozměr 22 x 30 m a výšku 10 m. Příčná vazba je tvořena obloukovou konstrukcí z Vierendeelových nosníků. Opravna má rozměr 20 x 30 m, výšku 10 m, a je tvořena příhradovými vazníky a plnostěnnými sloupy. Rámová přístavba má rozměr 20 x 10 m a výšku 6,4 m. Obvodové konstrukce jsou tvořeny sendvičovými panely. Štítová stěna a část střešní konstrukce prodejny je prosklená. Klimatická zatížení jsou uvažována pro lokalitu Ostrava.
Laserové svařování ocelí v automobilovém průmyslu
Paleta, Petr ; Mrňa, Libor (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
V automobilovém průmyslu se začíná nahrazovat odporové bodové svařování laserovým svařováním. V bakalářské práci byl proveden rozbor laserových svařovacích metod, hlavně metoda laserového svařování na dálku, která je použita pro experiment. Dále byla popsána oblast využití laserového svařování a navrhnut obecný technologický postup svařování. V experimentální části byl proveden metalografický výbrus svařeného vzorku a byla vyhodnocena jeho makrostruktura a mikrostruktura.
Konstrukční návrh dopravníku
Chmelík, Jiří ; Čípek, Pavel (oponent) ; Foltýnová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem dopravníku pro přepravu svařených nosníků s proměnlivými rozměry. V úvodu práce jsou sepsány některé dopravníky, které se běžně používají v praxi. Následuje analýza dostupných konstrukčních řešení, konstrukční návrhy zařízení, jejich popis a na základě porovnání bylo vybráno nejvhodnější konstrukční řešení. V průběhu práce je provedena analýza bezpečnosti u vybraných uzlů. V závěru práce je zhodnocena celá konstrukce a zpracována výkresová dokumentace zařízení. Navržené řešení lze použít i na přepravu součástí podobných tvarů.
Svařování betonářských ocelí
Bogar, Radek ; Geryk, Pavel (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Radek Bogar: Svařování betonářských ocelí Bakalářská práce bakalářského studia, 2010/2011, FSI VUT v Brně, Ústav strojírenské technologie, odbor svařování a povrchových úprav, studijní obor B-STI Strojní inženýrství, studijní program B3S-P Strojírenství, květen 2011, str. 49, obr. 42, tab. 12, příloh 2. Tato bakalářská práce, vypracovaná v rámci bakalářského studia oboru strojní inženýrství, je zaměřena na problematiku výroby a svařování betonářských ocelí, především pak na jednotlivé typy nosných svarových spojů, použitelné metody svařování, výrobní zkoušky a jejich vyhodnocení. Práce se skládá z literární studie zabývající se teoretickými základy výroby a svařování betonářských ocelí, jejich návrh a použitím pro účely výroby betonových konstrukcí. Součástí práce je i návrh přídavného materiálu a WPS. ABSTRACT
Zastřešení skladovací plochy
Kuběna, Kamil ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Mým úkolem bylo navrhnout a posoudit jednotlivé nosné části ocelové konstrukce pro zastřešení skladovací plochy v Brně, tak aby konstrukce splňovala veškeré požadavky pro pozemní stavby a plnila svou funkci. Zastřešení, s půdorysnými rozměry 50 x 20 m a světlou výškou 4,5 m. Navrženy a posouzeny byly všechny hlavní nosné prvky konstrukce a také vybrané spoje a detaily konstrukce. Výkresy, podle zadání práce, jsou zařazeny v přílohách práce.
Odletová hala
Čech, Ondřej ; Šmak, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce objektu odletové haly letiště. Jedná se o vaznicovou soustavu tvořenou pultovými příhradovými vazníky zakřiveného tvaru s převislými konci, které tvoří markýzu nad vstupem do budovy. Vazník na rozpon 18m je svařen z trubek. Ocel použitá v projektu je běžných pevností (S355). Při návrhu konstrukce byl použit software Scia Engineer, ve kterém byl vytvořen prostorový model konstrukce.
Hala pro sklenářskou výrobu
Kelar, Petr ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickým návrhem ocelové haly pro sklenářskou výrobu. Půdorysné rozměry jsou 9,24 m x 24,51 m. Jako základní materiál je použita ocel S355. Z konstrukčního hlediska příčné vazby se jedná o trojkloubový rám. Jednotlivé rámy jsou spojeny vaznicemi a paždíky. Tuhost celé haly je zajištěna pomoci tuhých rámových rohů v příčném směru a příčnými ztužidly ve směru podélném. Součástí návrhu je i jeřábová dráha pro jeřáb od firmy Demag s nosností 5t. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN a vyhovuje na mezní stav únosnosti i mezní stav použitelnosti. Ke statickému výpočtu byl použit software RFEM 5.07.03 od společnosti Dlubal.
Technologie svařování svazkem elektronů
Skalka, Jan ; Vaněk, Mojmír (oponent) ; Richter, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je věnována rozboru technologie svařování elektronovým paprskem. Jedná se o nekonvenční metodu svařování, vyznačující se vysokou kvalitou svaru a úzkou tepelně ovlivněnou oblastí svařovaných dílů. Své uplatnění si tato technologie, díky svému vývoji a kvalitám, našla v mnoha průmyslových odvětvích, především v letectví a kosmonautice. Limitujícím prvkem této metody je vakuum, které je pro svařování elektronovým svazkem nutné. Avšak i v této oblasti, se vývoj nových technologií nezastavil a přinesl konkrétní řešení daných problémů. Práce je rovněž zaměřená na svařování rotačních součástí svazkem elektronů, jak v kusové tak sériové výrobě.
Zastřešení autobusového nádraží s provozní budovou ve Vrchlabí
Vondráček, Vít ; Hron, Lukáš (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem řešení bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce autobusového nádraží ve Vrchlabí. Ta je řešena jako spolupůsobící ocelový skelet provozní budovy s konstrukcí venkovního zastřešení nástupiště Návrh byl uvažován ve čtyřech variantách pro provozní budovu. Sledována potom byla především tíha celé této dílčí konstrukce i s ohledem na střešní plášť. Vybraná varianta je pak zakomponována do rozsahu celé konstrukce. Návrh a posouzení bylo provedeno dle platných norem s využitím výpočetního programu Scia Engineer.
Administrativní budova
Poláček, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce administrativní budovy. Budova je navržena pro oblast Svitavy. Půdorysné rozměry objektu jsou 54,0 x 54,0 m. Budova má 10 podlaží. Nosná konstrukce je navržena ve dvou variantách. Ve variantě A je osová vzdálenost sloupů 6 m, ve variantě B je to 9 m. Sloupy a stropní konstrukce jsou spřažené ocelobetonové. Součástí práce je výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.